پر کردن کپسول هوا – غلط مصطلح

در این قسمت راجع به پر کردن کپسول هوا صحبت میشود. جالب است بدانید پر کردن کپسول هوا غلط مصطلحی است که در محاوره و ادبیات ما وارد شده است . وقتی به من تولید کننده میگویند پر کردن کپسول هوا , ما متوجه ی منظورشان میشویم اما بهتر است این اصطلاح را اصلاح نماییم , اکثر اوقات که به ما مراجعه میکنند راجع به پر کردن کپسول هوا سوال میپرسند و یا سفارش میدهند منظور ۹۹/۹ درصد اشخاص, شارژ سیلندر اکسیژن است. لذا دریافته ایم وقتی به ما میگویند کپسول هوا را برای پر کردن آورده ایم هدف شارژ سیلندر اکسیژن است .

در این مبحث از همراهان و دوستان گرامی خواهشمندم از واژگان مناسب استفاده بفرمایند. در پس اصطلاح غلط مفاهیم غریبی نهفته است .ممکن است وقتی کپسول را می آورند و میگویند میخواهیم کپسول هوا را پر کنیم اگر ما از آنها سوال نکنیم که هدف شما از پر کردن این کپسول چیست و برای چه منظور میخواهید استفاده کنید , ممکن است منظور از کپسول هوا , هوای فشرده باشد,ممکن است منظور گاز اکسیژن باشد, ما با سوال و جواب متوجه ی آن میشویم .

Related Post

منظور ۹۹ درصد مراجعین شارژ سیلندر اکسیژن است .اگر هوای فشرده نیاز داشته باشند از دوستان خواهش میکنیم این موضوع را مستقیما با عنوان هوای فشرده اعلام کنند و اگر نیتروژن لازم دارند به ما نیتروژن را اعلام  کنند و …

همکاران و تولید کنندگان گرامی اگر به مطلب شارژ هوا برمیخورید بیشتر در این زمینه کنکاش کنید.زیرا مواردی پیش آمده که به عنوان کپسول هوا , کارخانه ای کپسول را پر کرده و بعد به عنوان گاز ازت ( داخل دستگاهی ) آن را تست کرده اند که باعث پیش آمدن اتفاقات ناگوار و صدماتی به مجموعه و اشخاص در محل شده است.لذا بر این مسٔله تاکید بیشتری بفرمایید که منظور از هوا چیست؟

به اشتراک گذاری
نوشته شده توسط
فروش و شارژ کپسول اکسیژن طبی

مطالب اخیر

کپسول اکسیژن همراه

کپسول اکسیژن همراه و ویژگی های آن در این بخش راجع به کپسول اکسیژن همراه…

نوامبر 10, 2018

کپسول اکسیژن کوهنوردی – کپسول همراه

کپسول اکسیژن کوهنوردی و ویژگی های آن در این قسمت راجع به کپسول اکسیژن کوهنوردی…

نوامبر 10, 2018

رنگ کپسول اکسیژن طبی

درباره رنگ کپسول اکسیژن طبی بیشتر بدانیم در این قسمت راجع به سوالی که شاید…

نوامبر 7, 2018

شارژ کپسول اکسیژن بیمارستانی

ظرفیت کپسول اکسیژن بیمارستانی و خصوصیات شارژ کپسول اکسیژن بیمارستانی در این قسمت مایلم راجع به…

نوامبر 7, 2018

شارژ کپسول اکسیژن خانگی

کپسول اکسیژن طبی برای مصارف خانگی - شارژ کپسول اکسیژن خانگی در این ویدیو مایلم راجع…

نوامبر 7, 2018

تاریخ انقضای کپسول اکسیژن

هر آنچه باید درباره تاریخ انقضای کپسول اکسیژن در این بخش راجع به سوالی که…

نوامبر 7, 2018