کپسول اکسیژن همراه و ویژگی های آن

در این بخش راجع به کپسول اکسیژن همراه مطالبی ذکر میشود. کپسول های اکسیژن همراه بسته به نیازی که دارید و از آن استفاده میکنید باید به گونه ای باشند که بتوانید به راحتی آن را حمل کنید لذا کپسول های کوچکی برای این منظور طراحی شده که معمولا یک یا دو لیتری ,سبک و با قابلیت حمل آسان هستند.

دوم دسته ی کپسول های کوچکی هستند که در داروخانه ها برای شما قابل دسترس است , کپسول های اسپری مانندی که در مواقع ضروری میتوان از آنها استفاده کرد ,اما از نظر اقتصادی زیاد به صرفه نیستند .

دسته ی سوم یک مدل کپسول آلمینیومی است که مانومتر نیز بر روی آنها نصب شده است , دارای کیسه های کوچکی هستند که میتوانید روی دوش خود حمل کنید .

شرکت پارس استاندارد گاز قادر به شارژ کپسول های دسته ی اول و دسته ی سوم میباشد, که با استانداردهای ملی ایران نیز مطابقت دارد .

مدل دیگری از کپسول, به تعداد کم در ایران وارد شده که هنوز بین مصرف کنندگان جا نیفتاده است , قیمت بالایی دارند اما حجمی که میتوانید داشته باشید به نسبت وزنی که حمل میکنید, حجم بسیار زیادی است .

این کپسول ها از اکسیژن مایع (که حدود ۴۰۰-۳۰۰ گرم مایع ذخیره ی این کپسول ها است) شارژ میشوند . مکانیزمی بر روی آنها نصب شده که بسته به مقداری که شما تنفس میکنید رگلاتور اجازه میدهد اکسیژن وارد شش ها و ریه ی شما شود و بیشتر از آن وارد نمیشود  در نتیجه در اتلاف گاز صرفه جویی میشود و مدت زمان استفاده از آن سیلندر را نیز بیشتر میکند.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1
سوالی هست در خدمتم؟
سلام. خوش اومدین. در خدمت شما هستم.